Alla inlägg den 22 april 2014

Av minabernergossar - 22 april 2014 22:47

Igår blev det gjort!

Har dragit på det länge, för det är så in i norden trist   

Men välbehövligt var det.

Har städat gamle HEJ 112..


       

För tidigt imorgon ska den besiktas. ... hujedamej!! 


Jag är allt lite nervös för hur det ska gå, för även om den startar och går bra (oftast) så är den rostig både här och där   


Vill verkligen inte skiljas från min älskade HEJ-bil. Men kanske kommer den hamna på skroten..   

 


Håll gärna tummarna för oss imorgon!   


Vi får hoppas jag slipper ta bussen hem från Mjölby.   



Hundarna har också blivit lite fixade på tassar och öron inför utställningen på lördag. Men klar är jag inte.

Båda ska klippas färdigt och badas också. Imexx hamnar nog i badet redan imorgon. Gazton väntar jag med tills på torsdag, för han är expert på att smutsa ner sig direkt den rackarn.


    




Tog några bilder på söta valpar idag, men dom får ni se imorgon







 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards