Alla inlägg den 5 april 2014

Av minabernergossar - 5 april 2014 22:47


Efter att hundarna börjat träna på balansplattorna och stepup-brädan, så går dom självmant upp på det mesta jag ställer fram.   


Som i torsdags när jag ställde fram bordet tårtorna skulle stå på. Direkt jag ställde ner det så var Imexx upp på det..


 

Lite trångt om platsen   , och jag visste ju inte om det skulle hålla.   . Men det gjorde det   


Och idag uppe på altanen står ett gammalt mindre bord.. och vips, så var Imexx upp där också..


     



Har även blåst upp stora bollen och hundarna fick bekanta sig med den.



    


           


Tyvärr rullar den undan   och jag vet inte hur jag ska göra så den inte gör det.

Jag höll den hårt mot trähindret, men den rullade lite ändå, och jag skulle vilja att hundarna gick upp på den helt, med alla fyra tassarna.

Får försöka klura ut hur jag ska lyckas med det.  





 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards