Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av minabernergossar - 22 augusti 2014 12:08

Gazton är mycket bättre i sin sporre nu och det ser redan ut som en bit ny klo är på väg ut. Fast jag vet att det kan ta tid innan den är helt färdigväxt. (Vet hur lång tid det tog på Bernhard)




 

Gazton 10 år och nästan 7 månader




Eftersom jag fyllde år (tror det är 37 ) i veckan och INTE ville fira det så flydde jag fältet hemma och begav mej till Öland med familjen.


(Jag har inte firat födelsedag på många år innan heller)


När jag bokade en stuga i början på juni så valde jag "Böda sand på Öland". 


Hundarna är med och vi hittar mer och mer ställen att gå på när vi är ute och traskar.    


Vi ska också gå ner med dom på stranden (hundbadet) en gång innan vi åker hem imorgon.

 



När jag fyllde fick jag en fin present av min familj.   


Tror den kommer bli snyggast på gatan hemma..  


<

<

<

<

<



 





Nästa vecka är det bäst att träna lite med Gazton igen, för nästa lördag är det tävling igen.


       




Har anmält till en tävling i september också, och funderar lite på att även åka på en utställning (inoff.) och ställa ut båda i veteranklass. Får se hur det blir med det



   


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards