Alla inlägg den 9 mars 2014

Av minabernergossar - 9 mars 2014 22:29

Fint väder idag också.   

Synd bara att det blåser ganska mycket.



Nu är det bara 2 veckor kvar till tävlingen vi (jag) anmält oss till.

Men vi har knappt tränat alls   . Varför ska det vara så svårt att ta sig tid till det.  


Har precis NU bestämt att från och med idag MÅSTE vi träna på något lydnadsmoment varje dag till tävlingsdagen... oavsätt väder och ork.



 




För en liten tid sedan beställde jag ett handmålat tidningsställ med mina pälsbollar på, av Ingrid Krabbe.

Hon målar Berner på flera olika saker i trä.. och det är riktigt snyggt


Jag har ju lite dålig ordning på mina Sennenblad så det här är ju perfekt för mej..



 



Jag blev riktigt, riktigt nöjd!  


Ingen tvekan, utan att man ser direkt att det är mina hundar Ingrid målat på mappen.



   

Imexx




     

Gazton




Det blir säkert fler beställningar från Ingrid framöver. Får se vad jag beställer nästa gång.



Tränade en annan ny sak med hundarna igår också, men det skriver jag om i nästa inlägg.



Nu ska jag lägga mej för imorgon väntar två stora New Foundlandskillar på att bli badade och fönade hos oss på "Mycke tassar"



 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards