Alla inlägg den 10 april 2013

Av minabernergossar - 10 april 2013 23:58

Igår fyllde vår lilla dotter  Emma 15 år. 

Eftersom hon föddes med DS så har det under åren blivit en del merjobb, läkarbesök, m.m och så kommer det antagligen alltid vara..

Men hon är vår goa, glada, roliga lilla tjej och glädjen hon ger överväger mycket av det jobbiga.


  Vi firade henne igår men kommer ha ett större kalas med släkt och vänner nästa helg.

Igår efter jobbet satte jag igång med att baka och det hör verkligen till ovanligheterna kan jag lova er, och mina föräldrar och sonen som kom och firade Emma fick utsättas som testpersoner av mitt bakande.. hi,hi!    

Dom överlevde!   


Jag fick för mej att ändra lite i ett budapestrullerecept (jag som knappt kan baka efter recept) och även byta ut mandarinerna mot jordgubbsbitar.


   

 


Ja den gick ju dock att äta men att baka är nog inte riktigt min grej   



Emma blev glad över sina presenter. Hon fick bl.a en våffeltång och färg till håret




 






Ha det bra!    

 



 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards