Alla inlägg den 11 april 2012

Av minabernergossar - 11 april 2012 15:04

Mycket har hänt sedan sist, så lite får jag sålla bort.


Det har blivit både kalas.. och kras!


Långfredagen snöande det fasligt mycket här, så Emma och jag gick ut och gjorde 1..2.. och 3.. snögubbar!

 

 

   

Coolingar


Det fanns ju två björnar här som gillade snön även om inte deras matte gjorde det


   





På påskafton skulle Emil (sonen) och ett gäng killar till åka Vättern runt i en Chrysler som dom köpt billigt ihop..


Den hade visst fått åtta 2:or på besiktningen (vet inte på vad), men antagligen inte var sämre än att det gick att åka i den runt Vättern.


Men överleva påsken skulle den visst inte göra var det bestämt.   



   

Så här såg den ut när dom köpt den




Men grabbarna tyckte visst den såg alldeles för "vanlig" ut och under en kväll mixtrade lite med den så den bytte skepnad och förvandlades till detta...   





      



 

Vid middagen på påskafton gav dom sig iväg

 

Om jag var nervös???... ja självklart!!   


Under resan runt Vättern hade den undan för undan förvandlats ytterligare. Fick se den igen sent på söndagen. 


Efter Vättern runt + Elmia-förvandling såg den ut så här...




      



Sen såg jag den aldrig mer... och nu är den stackarn på skroten.

 

Den hade ju varit en perfekt reservdelsbil till min HEJ-bil, för det var en likadan.

 

 

HEJ112 - bilen

 

 

 

 

På måndagen blev det 14-årskalas för vår lilla Emma.   

 

 

    

 

   Emma   

 

 

      




Igår såg våra snögubbar så här dåliga ut..


  





Ha det gott!    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards