Alla inlägg den 23 september 2011

Av minabernergossar - 23 september 2011 22:04

Glömde ju skriva om hur jag gjorde med sushin i förra inlägget. Jag var lite tveksam, men vågade till slut smaka (lite försiktigt)..  och det var ju faktiskt gott!  



Igår åkte jag till min ena kusin för att bl.a plocka päron, som jag tiggt till mej. Dom päronen är så goda.


Såklart blev det några kort på ponnysarna dom har oxå. 



 Alex som är 26,5 år gammal

 


Pyret (?)


 



Dom har ju oxå dom trefärgade grabbarna Harry och Lucky som är 2 små mysiga Cavalierer. Dom hade roligt åt en basketboll som dom försökte få tag i, men den var ju en aning för stor och trots att dom kämpade på för att lyckas så klarade dom det inte.. av förståliga skäl.   




 

 

 

 


Men en annan sak kunde dom verkligen! Dom är båda riktigt duktiga på att dansa... riktiga "Dans-Cavalierer"

Jag har film på det oxå men hur sätter man in sådant här tro??? Får se om jag kommer på hur..

 

 

    

 

Svårt att se på bild hur duktiga dom är. Dom dansar  och snurrar i luften samtidigt. Lyckas jag få in filmen så ska ni få se.

 

 

Imorgon blir det ev. en del lydnadsträning med Gaztonplutten. Han var förresten på rymmen i morse igen, och hade då klarat båda staketen... igen!  

Men kom återigen som ett skott så fort jag ropade på honom   ... inkallningen funkar ju bra iallafall!... och hoppet! 

 

 

Go natt!   

Ovido - Quiz & Flashcards