Alla inlägg den 14 september 2011

Av minabernergossar - 14 september 2011 12:31

Nyss sa syrran något som gjorde att jag fick beslutsångest. Det är ang. Gazton och mej + lydnad+ tävling.. och till på köpet.. SNART! 

 

Har ju inte tränat på evigheter, men det är klart att jag är lite sugen på att vara med oxå. ... vi får se vad jag tar för beslut.


Jag är inte så orolig för momenten hopp, inkallning, tandvisning och linföring... men det andra är en rysare!

 

  


 Igår var jag och tittade på något riktigt gulligt. För 3,5 vecka sedan var jag med när tre kattungar föddes. Kattmamman var ung och det var hennes första kull, så hon brydde sig inte om att ta av navelsträngarna på sina ungar. Vi fick veta hur man kunde göra av en kunnig kattmänniska så dom små slapp släpa omkring på sina moderkakor som hängde i navelsträngarna. Jag fick loss en och väntade sedan en stund innan vi tog av dom andra oxå.


 Här hade två små kommit ut och det är kattmamman i bakgrunden.





  

   

Igår var jag och hälsade på dom små igen, och dom var nu sååå söta.   





  

 


 

Jag kommer garanterat hälsa på dom fler gånger.

 


 


Imorgon händer den mycket spännande saken jag har på G, som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Återkommer om den saken då.



Ha det gott!  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards