Alla inlägg den 6 april 2015

Av minabernergossar - 6 april 2015 22:28

 

Nu har det gått ungefär ett år sedan som den efter att varit där i flera år lyftes bort. Jag ville det verkligen inte, och det kändes lite obehagligt att den inte skulle vara kvar   ... Jag pratar om min "Staket-Berner" som av sig självt kommit fram i staketplankan.


  

  

   

  


 


Sparade ju självklart hela staketsektionen och under sommaren stod det uppe på altanen på baksida av huset.

När vintern kom flyttade jag in den i växthuset där den stått, och står kvar ännu.

Den ser inte ut att ha blivit sämre av det.  


Snart ska jag rensa växthuset för att kunna använda det i sommar och då måste staketet flyttas ut igen..   


Får fundera på vart jag ska ställa det då.. OM det inte blir på altanen igen.. vi får se.



Imexx är pigg och glad, och jag kommer anmäla honom till hundutställningen i Ödeshög sen i Maj. Brukar ju bli den vi åker till varje år och sällan någon mer.

Han är ju ganska pälslös på halva magen ännu efter operationen, och det lär inte växa ut helt på länge.  


 


      

   


Men kanske kommer det bli någon mer tävling framöver om Imexx håller sig pigg.. utställning, lydnad eller drag, något av det blir det nästan säkert






 

Kolla vad jag kan matte!! Du tar väl kort på mej nu??







Idag har vi varit och hämtat en maskin/sak som Imexx ska få bekanta sig med nu i veckan.

Vad det är berättar jag mer om imorgon.   




 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards