Alla inlägg den 16 mars 2014

Av minabernergossar - 16 mars 2014 22:39

Han som alltid är så fartig, och hoppar upp och ner på det mesta hur bra som helst fortfarande, gjorde ett misstag igår.   



 



Min stackars lille gubbe ramlade huvudstupa ner från trappen igår.    


 

Denna trapp




Han satt längst upp på trappen men hade satt ner framtassarna på steget under.


Jag skulle ge båda hundarna varsin hundgodis och kastade en till vardera hund.  Gazton fångar dom nästan alltid..

Men igår blev det fel och han missade godiset, och i sin iver att få tag i den råkade han trampa utanför steget, åt sidan..  


Det blev en otäck vurpa nerför


Såg inget fel på honom igår, men idag är han halt.


Hur kommer det gå med vår tävling nu. ?!?


Filmen är ännu inte klar.. jag har ju inte ens börjat med den ännu  


Blir bara några bilder från träningen nu, så lovar jag att det blir film imorgon.. redigerad eller inte!



     






Fick besök på jobbet också i veckan, av labradoren Elsa.

Hon och Gazton är nästan lika gamla och gick för många år sedan hundkurs ihop några gånger, och träffades redan då dom var små valpar.

Nu är dom båda 10 år


 

Elsa



Elsa ska snart få en hundkompis.

En liten labradorvalp som sen kommer gå kurs hos oss.   







 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards