Alla inlägg den 23 mars 2012

Av minabernergossar - 23 mars 2012 22:45

Så många gånger under veckan som jag tänkt blogga , och sedan har det kommit något annat ivägen. Ni anar inte hur många bilder jag laddat upp, för varje gång jag tänkt blogga har jag börjat med bilderna.

 

Men nu struntar jag i dom bilderna, så får vi se om dom dyker upp i ett senare inlägg... fast antagligen blir det inte så!

 

Idag efter jobbet var Emma, jag och hundarna ute i trädgården. Emma hjälpte mej när jag tog kuliga kort på vovvarna. Hon kastade godis och jag fotade... fast Imexx bara skämdes så fort han såg godisarna.

 

            

 

 

Under tiden vi körde med Imexx fick Gazton vara inne, för annars funkar det inte alls att fota..

 

 

Visst är det synd om mej??  

 

 

 

 

Några gånger skämdes han inte, utan fångade istället godisar..

och missade en hel del oxå

 

         

 

 

         

 

 

 

 

 

Såklart fick även Gazton-plutt prova att fånga små kulor.  

 

           

 

 

 

Sen fick dom leta godis i gräsmattan istället

 

       

 

 

   

Bernern i staketplankan hade koll på grabbarna

 

 

 

 

Nu ska jag lägga mej, för imorgon bitti ska jag följa med Emelie till ras-specialen i Sala och kolla på massa fina Sennisar 

 

Minneskortet är rensat och kamerabatteriet laddat  så hoppas det blir många bilder i morgon.

 

 

Go natt!   

Ovido - Quiz & Flashcards