Alla inlägg den 4 juni 2011

Av minabernergossar - 4 juni 2011 20:50

Åkte ju i morse mot Karlskoga där det var rasspecial för sennenhundar. Stannade i Askersund på vägen dit för att möta upp Emelie och hennes lille son Henrik som oxå skulle dit idag för att ställa sin tik Dina.

Jag lämnade där min bil och åkte från Askersund med Emelie vidare mot karlskoga och Lunedet där utställningen var.


Vi satt vid tikringen så jag såg inte så mycket av hanarna, valpar + resten av sennenraserna.

Det blev kort på nästan alla bernertikarna som var med, men det orkar jag inte sätta in här nu. Får bli ett senare inlägg.



  



  



  



  



  



På hemvägen från Askersund blev det riktigt HOT   i bilen och det var innerligt tur att jag inte hade någon vovve med mej. Jag åkte ju med Emelie från Karlskoga och till Askersund där min bil stått parkerad i gassande sol hela dagen och det var ca 27 grader varmt... så ni kan ju räkna ut att det var åtskilliga grader inne i bilen när jag öppnade den.   

Hade ju inte gjort så mycket OM jag hade haft en fungerande AC.... men det har jag ju inte haft dom senaste åren. Till på köpet kan inte sidrutan vänster fram heller vevas ner. Den åker därimot ner ibland av sig själv, och då har man istället att göra för att få upp den.   

Nu överlevde jag hemfärden, och kanske ska jag till Norrköping imorgon och titta på berner som ställs ut där.. men med hemresan i färskt minne så är jag inte lika säker längre på om jag åker imorgon. Vi får se hur jag gör.






Ha det gott!   


Lotta & Bernergossarna 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards