Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Valp i huset

Av minabernergossar - 3 april 2011 13:57

Nu har Joy och bernergrabbarna Kicken och Izac åkt hem igen efter en helg här hos oss. Det har trots det dåliga vädret blivit en hel del bilder. Dom kom hit i fredags eftermiddag/kväll. Jag har en del bilder som jag vill ha med här och kommer även skriva en del om vad vi hittat på under helgen, men det får bli senare för först ska jag åka till mitt städjobb. Vi kommer oxå fira en sak här idag. Men mer om det när jag är tillbaks från städjobbet.

Sätter bara in några bilder nu från i fredags på Kicken och Izac


  


  


  

Calmaritens Kicken  &  Bernerdalens Izac












 
 
Ingen bild

Joy, Kicken och Izac

3 april 2011 16:45

Vi tog oss upp till Omberget platsen som du har pratat om så många gånger. Nu hade vi otur med vädret men kan tänka mig att det är underbart på våren när solen lyser. Kaffe och smörgås smakade gott där uppe. God mat och trevligt sällskap gjorde kvällarna behagliga, tack för en mycket trevlig helg.
Kram
Joy

 
Emelie

Emelie

3 april 2011 19:33

Vilket mysigt besök du haft! Och jag anar vad som ska firas.... Grattis Imexx på 5-årsdagen! Kraaaaam

http://finarossinas.bloggplatsen.se

 
Stina

Stina

3 april 2011 22:44

Nämen åh!! Har du haft snyggingar bland dina snyggingar =) Den ena där blir jag lite varm i hjärtat av att se...
Kan tro dina killar blev glada över att se gammalmatte igen. De är lite skoj när de känner sååå väl igen sina uppfödare.
När Linnéa varit här hos oss så blir Falcon som en valp igen...hihi...
Kul att du fortsätter med den här bloggen, då har jag inte lurat dig alltför mycket ;)
Kram från Lundbacken

http://www.lundbackensdiamanter.se

 
Ingen bild

Stina igen...

3 april 2011 22:45

Nen då...GRATTIS IMEXX skulle jag ju också skriva.
En extra kram till honom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minabernergossar - 7 januari 2022 21:19

      I början av oktober började Bonus nysa ivrigt en dag.        Han nös sen ibland, och efter någon vecka kunde jag se lite, lite blod i högra näsborren i samband med att han nös.        Ja ni vet ju att man tänker det värsta om ...

Av minabernergossar - 10 maj 2019 22:01


Min härliga , roliga    Bonus   . Så många skratt man fått av den hunden     .   Har aldrig ångrat att jag valde att ta den lille hanen som föddes för 2 år sedan i Dunders första kull, som han har ihop med "Rutan" .   Eftersom han ju kom so...

Av minabernergossar - 24 mars 2018 09:33

  Åter igen har jag varit dålig på att uppdatera bloggen (Blir nog inte bättre heller  )   Men nu måste jag berätta en sak.     Jag har ju sedan jag var barn gillat att fota. Kommer ihåg första kameran som hade en rulle som skulle skickas i...

Av minabernergossar - 7 februari 2018 14:26

    Äntligen har vi fått en hel del snö här, och hundarna gillar det. Man ser verkligen deras glädje över snön.             Det har nu gått över 3 år sedan min lille farbror Imexx fick opereras akut för brusten blödande mjälte (...

Av minabernergossar - 28 januari 2018 19:07

  Förra fredagen den 19:e var det min otroligt saknade   Gaztons   födelsedag. Gazton dog 4 december 2014.    (min son fyller år den dagen) Han hann inte fylla riktigt 11 år. Fattades några veckor. Gazton var en frisk hund nästan hela sitt ...

Ovido - Quiz & Flashcards