Alla inlägg den 28 januari 2018

Av minabernergossar - 28 januari 2018 19:07

 

Förra fredagen den 19:e var det min otroligt saknade   Gaztons   födelsedag.

Gazton dog 4 december 2014.    (min son fyller år den dagen)

Han hann inte fylla riktigt 11 år. Fattades några veckor.

Gazton var en frisk hund nästan hela sitt liv.. förutom någon tillfällig hälta, hotspot ett par gånger bl.a Men aldrig några större saker. Fast han nästan blev 11 år behövdes inte en endaste krona tas ut i försäkringspengar på den vovven.


Åh vad jag önskar att man kunde få träffa honom igen, och krama om honom   .. åtminstonde för en stund.


GAZTON  ( 10 år på bilden )





 

GAZTON 




   


  GAZTON   ( 10 år och full med fart )   






Något roligt har hänt här också sedan sist jag skrev.  


Även om jag inte ofta själv ger mina hundar torrfoder , utan mest som lite tränings-godis, sök m.m. så var jag med och skickade in bild till Eukanuba sverige på Facebook.

Man skulle skicka in en bild på hund eller katt i snö. Vinsten var att den bilden Eukanuba valde ut skulle visas för Eukanubas följare på fb.



Tog en chans och kollade snabbt efter en snöbild och valde en på Imexx <3


Dagen efter på jobbet när jag gjorde en snabbkoll på mobilen såg jag att just min bild på fina Imexx  var den som blev utvald av Eukanuba.. Såå GLAD jag blev   .


 

 

Bilden jag tävlade med     




Ha det gott alla!   


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards