Alla inlägg den 4 november 2015

MVG

Av minabernergossar - 4 november 2015 12:04

Ni anar inte vad mycket jag har att skriva om..   Jo, det gör ni säkert  .
Vet knappt vart jag ska börja ens.
Men vi börjar förra veckan då en vän och jag besökte en bekant som tidigare haft Berner. Men som miste henne för 2,5 år sedan (?)  
 
Vi satt och pratade.. Näe inte hund om ni nu tror det.. inte alls   
 
Min vän och jag åkte sedan vidare.. Mot.. Mc Donalds  
Efter det vara vi bara tvungna att titta in i nya godisaffären straxt brevid också. Har aldrig sätt så mycket godis på samma gång förut.   
 
Vi har ju samma intresse..  Berner och att fota, så även om det börjat mörkna när vi gick en sväng med våra fyra Berner så var en gruppbild ett måste hihi!    



   

Dunder vill inte vara med på bild.. lik matte!   




Imexx var också förra veckan på rehab. Jag hade tid kvar efter Gaztons 5-kort och jag valde massage på Imexx.

Han fick MVG. Han var mycket bra i muskler och leder, och hon sa att han var i riktigt bra skick. Så glad man blir av att höra det speciellt när han är en stor hund och nu närmar sig 10 år.   



Efteråt träffade vi vår vän igen och gjorde en kul grej.

Vad får ni veta nästa gång. Det handlar om sådana här...    och snart får ni veta..    



I helgen var det off. Hundutställning i Växjö.  (67 berner anmälda)

Det var 7 valpar anmälda i valpklassen (6 kom)


Dunder fick HP o blev sedan BIM mot kullsyster Lydia som blev BIR, och sedan även BIS 4 valp.


            



 


 
 
Domaren: (Finne Leni) var otroligt sträng i bedömningen och många fina hundar åkte ut med Good.. VG.. och bara några få fick Ex.     







Återkommer med vad vi gjorde med brillorna.   och lite mer om den dagen.






Ha det gott alla!   



   






Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards