Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av minabernergossar - 18 oktober 2015 22:02



Vem kunde ana att jag skulle åka så här mycket på hundutställningar.. Ja inte jag själv iallfall.. Vad har hänt?  

JO, lille snyggingen Dunder har ju flyttat hit, och då blev det så här.   


   



Igår åkte vi till Alingsås ridhus och ställde ut. Han har precis blivit 6 månader, och igår var det premiär för honom i 6-9 månaders klassen.


5 Berner anmälda men han var ensam i sin klass.

Fick HP (Hederspris) och blev BIR (Bäst i Ras).


Blev lite väntan sen innan Gruppfinal som togs ut direkt i ringen efter att varje rasgrupp var färdig.

Som jag fick det till så var det 7 st i grupp 2,  i 6-9 mån.


Domaren tackade några så 4 hundar återstod.. Och Dunder var kvar.. Jippi!     


Hamnade sedan på 4:e plats   

  


   



Han är bra fin min goa lilla nalle   .


Tack Lotta för att jag fick äran att köpa honom.   






Sen måste jag ju tjata lite igen om Röster i tävlingen. Det är bara några dagar kvar och vi måste hålla oss kvar i toppen.

Så snälla rösta så mycket ni kan (och vill)

Man kan rösta från olika enheter har jag hört.


(Klicka på länken och sedan på Rösta)


http://hundensdag.royalcanin.se/fototavling/?pid=14216




Tack på förhand!  



  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards