Alla inlägg den 3 maj 2015

Av minabernergossar - 3 maj 2015 23:33


    

Idag är det precis 3 månader sedan Imexx akut fick sin brustna blödande mjälte bortopererad. Han har varit precis som vanligt efteråt, och han själv vet ju inte ens att mjälten är borta.     



 




Vi har börjat gå ut på morgonpromenaden lite tidigare nu på helgerna. (OJ, vad jag tjatar om det hela tiden.)  En söndags morgon vid 7.30 ser man inte många ute, och Imexx får mestadels vara lös.


Idag var det rejält blött efter lördagens regnande, och gummistövlar skulle verkligen  behövts.   Mina dåliga skor tog in en hel del vatten   .



   



            



Vi gick bort till "Ålabäcken" idag också, och nästan alltid är det svanar där borta. Idag var det ganska många.



       




Inte är dom särkilt rädda heller utan fortsätter med sitt som om iget hänt.


Vi stannade till en kort stund på stranden innan vi fortsatte hemåt igen.


     


När vi passerade alla vattenpölar på hemvägen kände man knappt någon skillnad, för skorna var ju redan fulla med vatten     


  


                   



 

Imexx och min skugga i vattnet   (syns att jag har kameraväskan med   )


 



     



I veckan blir det bad och klippning av Imexx inför utställningen på lördag. Om jag hinner åker jag upp till Omberg och går upp till Hjässatoppen också en dag. Var länge sedan nu.



 




Ha det gott!


 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards