Alla inlägg den 1 maj 2015

Av minabernergossar - 1 maj 2015 13:50


 

Nu har det gått 3½ vecka, och mina pengar (2 tusen) som bankomaten tog har jag ännu inte fått tillbaka   .

Ringde igen i måndags och minst några veckor till fick jag räkna med att få vänta  . Någon ersättning kommer inte ges, men om jag måste låna den summan av dom under tiden kostar det 6 % i ränta   .. Det är ju faktiskt jag som fick mina pengar stulna.. av en bankomat. Vet att jag är lite tjatig om detta, men jag blir sur på att det ska ta sådan tid.


Nu till något roligare, fast mer nervöst.. Hundutställning!!   

Jag är ju riktigt "Ringrostig" nu. Har inte satt min fot i en utställningsring nu på över ett år, och innan det var det ytterligare ett år sedan.. Ovana alltså!   

MEN eftersom Imexx nu är anmäld till utställningen i Ödeshög nästa helg så måste jag fixa det.


En sak till som ska göras innan är dessa...   

   

Längesedan dom såg någon sax.   


Imexx går ju nu i veteranklass (från 8 år) eftersom han är drygt 9 år .


Kommer bli en kul helg, för dagen efter ska vi ha syskonträffen.



Under sina 9 år har han varit pigg o glad (hoppas jag) och som jag ser det (kanske hemmablind) så tycker inte jag han ser äldre ut.


          

    



I morse  på promenaden var det blött och grått (= Trist fotoväder) , men kameran fick följa med ändå, och några bilder blev det såklart.. kan inte låta bli   

            



Jag gillar ju inte fyrverkeri och raketer eftersom jag haft en vovve som tyckt det varit jobbigt när det stjutits i närheten, och därför åkt iväg med honom i bilen när det stjutits.

Men tyvärr lämnade han ju oss i december  , och igår gjorde jag några försök att få några på bild fast jag är usel på att ta kort i mörker. Soligt och ljus gillar jag.




       




Ha en trevlig helg alla!



 

   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards