Alla inlägg den 18 april 2015

Av minabernergossar - 18 april 2015 21:36

Nu har det gått nästan två veckor, och dom är fortfarande borta..  

Pengarna (två tusen) som bankomaten tog.


Jag har ringt tre gånger till banken, fyllt i massa uppgifter, svarat på frågor och när jag ringde igår fick jag veta att först då hade dom kollat mitt ärende och att det kunde ta ytterligare 45 dagar innan jag eventuellt skulle få pengarna tillbaka.. men det var inte säkert jag kommer få dom, sa en av dom jag pratade med.  

Jag kommer ringa igen nästa vecka.



Tanken är att komma igång med att träna in lydnads-ettan klart med Imexx för att kunna tävla framöver, men vi kommer visst inte längre än dit där vi var när vi slutade i höstas.   Varför är det så svårt börja.. ?  


Visserligen blir det lite inkallning, hopp och lite "fot" under våra promenader, men det där andra måste vi ju kunna också.

Vi går också ibland ut på grönplätten nere vid sjön och hittar på lite olika aktiviteter,  Imexx-plutten och jag.   

   


   


   


Men Imexx då, nu rev du ju det låga hindret   

Det var nog för lågt, så vi provade med att höja lite, och då får man ta vad man hittar




     


 




Ofta går vi ner till stranden på olika ställen också på våra promenader och där kan man ibland hitta på lite aktiviteter. Tyvärr är jag bara så dålig på att hitta på vad vi ska göra    Så kom gärna med förslag.


(Simma är uteslutet med Imexx eftersom han verkligen hatar att bada.)


 

 


               


På ena stranden går det öva på hoppet.. 


Och på en annan lite ben-balans m.m


     


            





Träna på lite trick och balans går det ju göra var som helst, men är bra att variera och öva på olika ställen


 


             


Hi, hi..!!   





Oj så många bilder det blev   Kunde bara inte låta bli   







Ha det gott!

 


 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards