Direktlänk till inlägg 1 februari 2015

Utmanad mot cancer

Av minabernergossar - 1 februari 2015 20:00

 
Jag har blivit utmanad att lägga ut en film på facebook på en inkallning på sin berner, och även skänka 50 kr till "Stiftelsen för Friskare Sennenhundar" med pg 4401308-4 och sen i sin tur utmana 5 till bernerägare som kan tänkas vilja vara med och hjälpa till i forskningen mot cancer på vår underbara ras.
 
MEN eftersom jag varken kan se eller sätta in filmer på facebook så sätter jag in den här i stället och länkar från facebook, för självklart vill jag vara med och hjälpa till.
 
   
  Imexx (snart 9 år).
Det går inte fort. Han gillar verkligen inte när jag har kameran uppe och gör allt för att slippa undan..
     
 
 
 
 
 
Nya som jag utmanar är dessa 5..
 
Johanna Bengtsson/ Zally
Susanne Stenberg/ Ronja & Skorpan
Ann Roosar/ Laiza
Lise Selin/ Tuva (Ivana)
Joy Åkesson/ Azta, Izac, Luffa o Ludvig
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Jonas Fohlin

Jonas Fohlin

1 februari 2015 22:00

Vad härligt!! Är riktigt avundsjuk på er som har pulkor!

http://www.fohlinans.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

1 februari 2015 23:03

Han är så rolig, "Imexx-pojken", som verkligen INTE är någon linslus ;-) Och dra, det kan han minsann. Hastigheten har ju ingen betydelse, huvudsaken man tar sig framåt.
Jag kommer göra som du med utmaningen, eftersom det var precis det som filmades i dag. Inkallning med pulka ;-) För så klart vill vi vara med att hjälpa till i forskningen mot cancer!!
Kram <3

http://quilaoronja.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minabernergossar - 7 januari 2022 21:19

      I början av oktober började Bonus nysa ivrigt en dag.        Han nös sen ibland, och efter någon vecka kunde jag se lite, lite blod i högra näsborren i samband med att han nös.        Ja ni vet ju att man tänker det värsta om ...

Av minabernergossar - 10 maj 2019 22:01


Min härliga , roliga    Bonus   . Så många skratt man fått av den hunden     .   Har aldrig ångrat att jag valde att ta den lille hanen som föddes för 2 år sedan i Dunders första kull, som han har ihop med "Rutan" .   Eftersom han ju kom so...

Av minabernergossar - 24 mars 2018 09:33

  Åter igen har jag varit dålig på att uppdatera bloggen (Blir nog inte bättre heller  )   Men nu måste jag berätta en sak.     Jag har ju sedan jag var barn gillat att fota. Kommer ihåg första kameran som hade en rulle som skulle skickas i...

Av minabernergossar - 7 februari 2018 14:26

    Äntligen har vi fått en hel del snö här, och hundarna gillar det. Man ser verkligen deras glädje över snön.             Det har nu gått över 3 år sedan min lille farbror Imexx fick opereras akut för brusten blödande mjälte (...

Av minabernergossar - 28 januari 2018 19:07

  Förra fredagen den 19:e var det min otroligt saknade   Gaztons   födelsedag. Gazton dog 4 december 2014.    (min son fyller år den dagen) Han hann inte fylla riktigt 11 år. Fattades några veckor. Gazton var en frisk hund nästan hela sitt ...

Ovido - Quiz & Flashcards