Direktlänk till inlägg 16 november 2014

Lik en Ponny?

Av minabernergossar - 16 november 2014 22:36



Träningen fortsätter, och för att det ska bli lite variation så övar vi på olika saker.


 



Igår fick han leka häst igen .. och prova på min hembyggda cavaletti-bana   


Snyggaste bana ni sätt va??   




     



Han ser ju nästan ut som en liten Ponny också..   Med täcke på..




   


Sen till er som undrar vad som stod på trappen här i onsdags..

 


Ja vad tror ni att det var??

Jo "mina" två nya hundar såklart  


     


Dom hade ett kuvert runt halsen med ett kort i..


  

Det är nog lite felskrivet där, för det ska ju stå 30-års istället.. eller?  Haha  




   

Gazton o Imexx- kopior




Hundarna (dom busiga) undrade nog varför dom nya bara satt där och inte varken åt eller busade.. ville inte ens följa med oss ut på promenaderna. Vad var det för fel på dom?!   



 



   

Men matte!! Du skulle ju inte skaffa fler hundar än oss   


  



 



 



Visst är dom fina?


Stort tack för presenten, även om jag tycker det blev en för dyr present till "lilla mej"   


Den är beställd (jag vet) av min vän Emelies man Stefan, som är makalöst duktig med motorsågen.

Man blir lika imponerad varje gång man ser något han sågat fram ur en träbit,




 

 
 
Kim

Kim

18 november 2014 19:22

Vilken fin present du har fått. Matte blir riktigt avundsjuk.

http://kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minabernergossar - 7 januari 2022 21:19

      I början av oktober började Bonus nysa ivrigt en dag.        Han nös sen ibland, och efter någon vecka kunde jag se lite, lite blod i högra näsborren i samband med att han nös.        Ja ni vet ju att man tänker det värsta om ...

Av minabernergossar - 10 maj 2019 22:01


Min härliga , roliga    Bonus   . Så många skratt man fått av den hunden     .   Har aldrig ångrat att jag valde att ta den lille hanen som föddes för 2 år sedan i Dunders första kull, som han har ihop med "Rutan" .   Eftersom han ju kom so...

Av minabernergossar - 24 mars 2018 09:33

  Åter igen har jag varit dålig på att uppdatera bloggen (Blir nog inte bättre heller  )   Men nu måste jag berätta en sak.     Jag har ju sedan jag var barn gillat att fota. Kommer ihåg första kameran som hade en rulle som skulle skickas i...

Av minabernergossar - 7 februari 2018 14:26

    Äntligen har vi fått en hel del snö här, och hundarna gillar det. Man ser verkligen deras glädje över snön.             Det har nu gått över 3 år sedan min lille farbror Imexx fick opereras akut för brusten blödande mjälte (...

Av minabernergossar - 28 januari 2018 19:07

  Förra fredagen den 19:e var det min otroligt saknade   Gaztons   födelsedag. Gazton dog 4 december 2014.    (min son fyller år den dagen) Han hann inte fylla riktigt 11 år. Fattades några veckor. Gazton var en frisk hund nästan hela sitt ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards