Alla inlägg den 14 november 2014

Av minabernergossar - 14 november 2014 20:41

 

Tyckte oktober var grått och mulet... Men jag tror november är ännu värre.

Mörkt, blött och regn..      


 

 

Man vill ju gärna träffa söta små valpar, så i onsdags åkte jag över till andra sidan Vättern för att hälsa på en av mina vänner. Där finns just nu små mysiga bernervalpar.



  

       Jessica, Jennifer och Jopp






   

 "Tjofselinas Jopp" 



 

"Tjofselinas Jessica"




 

"Tjofselinas Jennifer"






                     


 

          

 


Tack snälla Lotta för att jag fick komma och hälsa på er    

 





Igår kväll var det dags för Mr G att gå i vattentrasken igen.


   


Full fart på gubben, men lite vattentrask är nog bara bra ändå.



 


         



   


   


         



Denna gång hade han mer vatten och det var också mer fart på bandet.

Jag frågade, och vattentemperaturen var 26 grader och bandet gick i en fart på 19 meter per minut. Låter ju inte så fort   


Blev en filmsnutt i går igen   




 


  Idag åkte jag upp till Omberg och gick med vovvarna. För träningens skull gick vi bland mossa och rötter. Vi ska allt försöka få fason på gubben igen   

 



I onsdags kväll när jag kommit hem från min vän, så står det något på vår trapp..   


 


Vad som gömmer sig under lakarnet får ni veta i nästa inlägg... snällt va??   





 



Ovido - Quiz & Flashcards