Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av minabernergossar - 27 oktober 2014 23:23

Skrev ju i förra inlägget att jag skulle åka till Omberg och gå i mossan med Gazton då och då. Tror ni det har blivit så?.. Nej inte en gång efter det   


Men det har såklart blivit prommisar, men då mest vid sjökanten.


Vågar knappt skriva det.. Men Gazton är som jag kan se det som vanligt igen.

Vet inte om det är jag som är hemmablind eller om det stämmer.. Pigg och busig är han iallfall.   


(Bilder från igår)


 

    

     



Tar väl en ny filmsnutt från mobilen också.



 


Ja vad tycker ni.. verkar han ha ont (har jag frågat innan va?  )





På torsdag ska vi till Norsholm igen och denna gång ska Gazton få prova att gå i vattentrasken.

Hoppas bara han inte försöker hoppa ut   

Ska försöka att filma eller ta kort under tiden när han är i baljan.   








Tog några bilder (som vanligt) för några dagar sedan när det var godissök i trädgården. Sätter in dom också nu



Godis-sök

             

 






  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards