Alla inlägg den 26 september 2014

Av minabernergossar - 26 september 2014 22:14



Idag är det två veckor sedan Gazton började pipa och skrika p.g.a smärta någonstans, troligtvis i nacken/skuldran (Men jösses vad jag tjatar om det hela tiden )





Oron och många hemska tankar   har hängt över mej. Vad var det för fel på min vovve..   ?? 


Jag tror ju alltid det värsta... Typiskt mej!  

 

Men så har jag haft kontakt med några vänner här på facebook och andra ställen som svarat på mina tjatiga frågor om detta, och det har verkligen lugnat mej mycket. Stort tack till er  .. ni vet vem ni är!


Han har sakta blivit bättre, och igår såg man en stor förbättring direkt på morgonen, och idag är han näst intill helt ok igen.  




          



Köpte ett "Back on Track-täcke förra helgen och har haft det på honom ibland om han ska sitta/ligga still längre stunder där det kan bli något kallt.


Han gillade kanske inte täcket så mycket först, men fann sig i det och nu verkar han tycka att det är rätt ok.


Jag tycker han blir extra bra efter att haft det på en lite längre stund. (kanske inbillning )


 



Pigg är han så det räcker och blir över. Så hålla honom lugn är lättare sagt än gjort.   




       




 


Blev en liten film med mobilen på honom idag oxå..





Ganska smidig för att närma sig 11 år






God natt!    


 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards