Alla inlägg den 24 juni 2014

Av minabernergossar - 24 juni 2014 23:18

 

Mycket roliga saker är det tänkt att hundarna och jag ska hitta på nu under min lediga vecka. Jag har ju tyvärr inte hunnit med dom så mycket som jag viljat sista veckorna innan ... stackars mina vovvar!!  



 




Det var nu ett tag sedan hundarna fick öva på dom uppblåsta balans-plattorna. Så igår tog jag fram dom igen.. och vips så ställde sig hundarna på dom.

Hundarna kom ihåg vad dom var till.   


             


Duktiga va??



Idag har det inte blivit mer än lite borstning av pälsar, och lite godissök..



 

För sen blev det en stund på jobbet, eftersom det var en tisdag, jämn vecka och då har vi kloklipp "Drop-in" ett par timmar. Det kom idag 6 stycken hundar som fick sina klor klippta.   



Imorgon ska jag få lite experthjälp med inställningar på nya kameran.

Ska bli riktigt kul, för nu ligger den nya kameran bara i en väska, och jag andvänder istället bara den gamla (gillar den)

Men sen ska förhoppningsvis även den "Nya" kameran också börja andvändas.






Tog denna bild på vägen till Vadstena (gamla kameran ) ...


 


Linet på gärdet har samma färg som himlen






   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards