Alla inlägg den 12 juni 2014

Av minabernergossar - 12 juni 2014 23:23



Har anmält oss till tre lydnadstävlingar nu i juni, men kommer inte deltaga på den nu på lördag, eftersom jag märkt nu att Gazton inte är riktigt helt ok, antagligen efter vurpan på bryggan i söndag.


Vill inte att han ska behöva ha det jobbigt när vi ska tävla... för då ska vi ju ha KUL istället.


 




Idag började dagen med skolavslutning.

Min lilla dotter Emma gick redan ur 9:an. Makalöst vad tiden går   


 





Sen kom den då, den lilla svarta.

Hoppas jag kommer trivas ihop med den..

Min nya kamera!   



Det blev en Nikon D7000. Laddade batteriet direkt och några bilder har jag redan tagit. Men lite svårt nu i början innan jag lärt mej inställningar m.m

Men sen så, hoppas jag att bilderna blir bra  




   






 



Ovido - Quiz & Flashcards