Alla inlägg den 11 juni 2014

Av minabernergossar - 11 juni 2014 23:47

 

Hundarna och jag har sista dagarna varit nere vid sjön några gånger igen så Gazton har fått bada. Imexx vägrar ju blöta ner sig, men är såklart med dit ändå.


Innan vi går iväg springer dom som tokar när dom ser vad vi ska göra   



           




Vid sjön sen har farten inte avtagit.



           



Gazton simmar gärna efter dummies, men när jag kastar ut dom till honom, så springer/hoppar han upp och ut på bryggan och hoppar ner därifrån ut i vattnet..


Gillas inte av matte eftersom det ligger stora stenar längst ut neranför bryggan.


Jag har försökt hindra honom från att hoppa ut på bryggan en gång, men då trängde han sig förbi mej ändå   


           




Om och om igen gör han likdant.



 



                                                        



Tyvärr gjorde han i söndag en miss i ett av hoppen och landade otäckt på bryggkanten med mage och bakben. Det såg riktigt otäckt ut och jag trodde han hade skadat sig illa. Men han kravlade sig snabbt upp igen och fortsatte springa på bryggan och hoppa i vattnet som inget hänt.


Jag fick med vurpan på film, men vill inte sätta in den här för jag vill inte själv se den mer. Det såg riktigt otäckt ut, och det gör ont i mej att se honom slå sig   



Imorgon slutar min dotter 9:an så morgondagen börjar med skolavsluning.



Sen under dagen kommer en ny svart liten sak hit. Vad får ni veta imorgon (Lovar )





   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards