Alla inlägg den 27 maj 2014

Av minabernergossar - 27 maj 2014 22:35

NU ska jag blogga helt enkelt, även fast jag inte orkar   
 
Men jag struntar i badbilderna nu, så kanske jag sätter in dom nästa gång. Vi får se.. Ni kanske ändå inte vill se dom ??  
 
I tordags blev det lite kaos, då jag upptäckte att jag dubbelbokat med två vänner    Hur skulle jag då göra   ??
 
Eftersom Susanne och jag pratat innan om att träffas så fick jag kontakta nästa vän och säga som det var. Mitt minne är verkligen uselt   


Jag åkte och hälsade på Susanne, Skorpan och Ronja


 Det var en riktigt varm dag.. Puh!  .. och AC:n ville inte riktigt starta..   

Tänkte ett tag på ditvägen att vända hemåt igen eftersom det blev varmt för hundarna i bilen när AC strulade...

Men så hoppade den igång så jag fortsatte..


När vi kom fram släppte vi ut alla hundarna (4 st) tillsammans, och dom fick sträcka på benen på några stora ytor en bit frånSusanne.



     

Vänta på MEJ!!     



 




Skorpan, kan du se om jag har något mellan tänderna??




 

På väg till bilarna





Den där ser ju kul ut... den måste testas!   

           



Sen vidare hem till Skorpan och Ronja.


Men mina vovvar kunde ju inte sköta sig ordentligt   Ja ni vet ju hur hanar kan vara på nya ställe. Och jag vet inte hur mycket stenar Mr G krafsade ut från grusgången till gräset..   .. och tror ni han gjorde ordning efter sig??.. NÄE.. det fick hans matte göra   


Men förutom det hade vi en toppenbra dag!   





 

Imexx och Skorpan



 

           

Hela gänget samlat




På hemvägen var det lika varmt.. UTE !  ...

   

Men AC funkade då så inne i bilen var det kallt.. Brr!    




Imorgon blir det kanske några badbilder





Hej då!!


    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards