Alla inlägg den 14 maj 2014

Av minabernergossar - 14 maj 2014 22:42

Ibland funderar jag på att sluta skriva blogg, eftersom det (oftast) blir så sällan jag hinner och orkar skriva.   
 
Men så tycker jag ju att det är ganska kul också dom gångerna jag gör det.
 
Vi får se hur det blir framöver..   
 
 
Jag har ju försökt undvika att ha hundarna i den nya bilen, och har bara HEJ-bilen till hundbil..   
Men nu har HEJ112 stått på verkstad för att fixa avgassystemet som läckt en tid, och ett fasligt oväsen har den fört.  
 
I söndags skulle jag, syrran och våra hundar upp till Hjässatoppen på Omberg.. och ingen HEJ-bil hemma..     
Ja vad skulle jag göra??   
Jo, det var ju inte annat än att släppa in pälsbollarna i den nya bilen. 
Gick ju bra det också.. dit!!  
 
 
Fotade denna bild i inne-bakspegeln
 
 
                   
 
 
Men efter rundan på Omberg i regnväder var mina hundar INTE rena (men fanns dom som var värre) och det var inte alls kul att släppa in dom i den nya bilen då. Tur att jag hade rena handdukar med som jag kunde lägga ut i bilen innan vovvarna fick hoppa in.   
 
Blev sen lite städning efter alla smutsiga tassar, och det hade underlättat en del om en viss Mr G hade flyttat på sig lite där dammsugaren ska fram.
 
 
 
  
 
 
MEN det vill han ju helst inte  
 
 
 
 
 
 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards