Alla inlägg den 4 maj 2014

Av minabernergossar - 4 maj 2014 23:18

När vi var på stranden i Varamon med hundarna i torsdags fick vi ju tips om fler hundbad i närheten. Har fått mer exakt information om vart nu.


   


Så idag tänkte jag att hundarna skulle få prova det ena.

Jag tjatade på syrran också att hon skulle följa med. Var inte lätt, men jag gav mej inte..     


Vi fuskade lite och var på den "vanliga" stranden istället. Var ju ingen som badade där idag så då kunde det ju inte göra något..  


 




Idag fick faktiskt även Gazton bada för sin matte.. snällt va?  


   




Allt var bra..   

               

           



Till dessa hemska kryp dök upp.. i tusentals!!    


Knott i stora svärmar.   Dom kröp t.o.m in i nosen på hundarna så dom nös ut dom.

Syns på bilderna i vilka mängder det var.


                  





Jag filmade lite med systemkameran också.  På filmen syns det ännu bättre..



 


 


Nu är det dax att lägga sig, för imorgon ringer ringer väckarklockan halv 6.


Sen på jobbet kommer en snygg Bernerkille som ska rakas.


Bilder kommer jag såklart att ta på honom.






 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards