Alla inlägg den 1 april 2014

Av minabernergossar - 1 april 2014 23:22


Ibland är det svårt att hitta på något bra att aktivera hundarna med. Finns ju massor egentligen, men svårt att hitta på något nytt. Tror hundarna tycker det är mer kul att göra olika saker.


Hittade på en sak dom skulle få prova..


Idag hade vi lite ledigt från jobbet mitt på dagen så då fick hundarna testa på det.


Ja vad tror ni dom letar efter..???


     



Jo, korv!   


Jag satte korvskivor i våran hängbjörk och hundarna fick vänta under tiden..


Sen när jag var klar fick dom på komando börja leta



     



Först sprang dom runt och luktade i luften, men snart hittade dom korvarna i trädet.


VARNING!!  För nu blir det måånga bilder. Hoppas ni orkar med alla   




        


                   


 



   


                                                                            



Alldeles för många bilder blev det. Men jag kunde bara inte välja ut bara några stycken.    




Förvånade mej själv idag också, och gjorde en äpplekaka.   Händer inte ofta att jag bakar precis


   







 

   



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards