Alla inlägg den 15 mars 2014

Av minabernergossar - 15 mars 2014 15:54

Hinner inte med mycket datortid nu. Långa dagar på jobbet och efter det måste hundarna få lite tid att göra något kul också. Annars vill nog dom stackarna snart byta ut sin matte     



Har blivit lite mer godisträning och det går bättre och bättre..


Går lite lättare med Imexx, för han är inte lika glupsk   och matgalen som Gazton.



 



Balansträningen har vi inte tränat så mycket på heller nu..


 


Får träna mer på det efter tävlingen.




PM:et har kommit till lydnadstävlingen vi är anmälda till, och det är många anmälda.

Har ännu inte tränat på platsen igen sedan förra tävlingen (i höstas), som gick helt åt skogen från början och jag då valde att bryta.  



Film från lydnadsträningen skulle varit med här nu också...  Ja, jag vet, det var ju faktiskt redan i torsdags den skulle varit med     


Men det blir ingen nu heller för jag har hittat ett redigeringsprogram (helt otroligt.. jag som inte ens vill redigera foton) och ska göra ett försök att få in text m.m i filmen.   

OM jag lyckas, kanske det blir en film senare i idag.


Vi får se hur det går! Måste ju testa iallafall








Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards