Alla inlägg den 3 mars 2014

Av minabernergossar - 3 mars 2014 22:42

Idag är det bara en månad kvar tills min Imexx också blir veteran. Hemskt vad tiden rusar på.  

Han är ju min tredje (av tre) Berner som blir veteran.


   


Jag ska åter igen försöka få till en träff för I-kullen. Blev ju inget av förra gången då flera inte kunde dom datumen som kom på förslag. De flesta ville gärna träffas och tyckte det skulle bli kul.

Antagligen lever 7 st av 8 syskon fortfarande.




Gazton som fyllde 10 år för en dryg månad sedan har tyvärr bara kullsystern Grizzla kvar i livet nu, eftersom fina, söta, goa   Mira  (Gizza) tyvärr blev dålig en tid efter att Gazton och Mira firade sin 10 årsdag tillsammans. 

Hon fick därför somna in och vandra vidare till hundhimlen  . Jag vet att hon är mycket saknad av sin matte o husse, och jag tänker mycket på vilken jobbig tid dom har nu utan sin fina hund.

Jag är glad för att jag hann träffa Mira dom här gångerna sista tiden, så jag kan tänka tillbaka på henne och minnas henne som den trevliga och speciella hund hon

var.




   


 

  Mira   







Systern Grizzla bor nere i Ystad. Jag har haft lite kontakt via mail med Grizzlas husse, och jag har fått några bilder på henne.

Tycker man ser syskonlikheter även på henne..


   

Grizzla    (som fortfarande lever)






Skulle berättat en sak till men det orkar jag inte nu när det blev så sent, eftersom det idag hände en sak till här i köket som tog tid att fixa till..





 


Kanske hinner skriva om det imorgon istället   





Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards