Alla inlägg den 17 februari 2014

Av minabernergossar - 17 februari 2014 21:42

Var ju tänkt igår att jag skulle träna bort mina fel jag gör på träning.. och säkert ännu mer på tävling   


Men jag och hundarna smet iväg på tjejträff istället.

Mötte upp Emelie och hennes tre Bernertjejer i Medevi. Jag gillar verkligen det stället att traska på. Och stranden man kommer till är sagolik.


 


 

Nu var ju tyvärr inte vädret på våran sida   . Solen sken när jag åkte hemifrån och när jag kom fram till Medevi, men så fort jag klev ur bilen där så försvann solen..   

Men det var hur trevligt som helst ändå, och några sekunder ibland kikade solen fram.


                         


Emelie och jag gick och pratade under tiden vi gick. Men man får se vart man sätter fötterna för det är emellanåt riktigt ojämt och mycket rötter i stigarna.


Man går jämns med vattnet så hundarna (inte mina) badade i bland.


             



Igår var det ganska blåsigt och värst var det vid stranden.


Vi stannade där en stund och tog kort på hundarna, och Gazton som är 10 år blev riktigt busig.. eller vart han kanske kär   .. i Hulda..

Han bar sig åt som en yngling bland brudarna   


 

                                   


       



Ja ni ser hur han höll på den gamle..  


Blev några bilder på Imexx också, men han är inte lätt att fota. Så fort jag tar upp kameran så brukar han vända bort huvudet eller smita iväg.


    



När dom busat klar gick vi vidare tillbaks till bilarna igen.


Där på bryggan blev det mer fotografering (stackars våra hundar)   




 


HALLÅ GRABBAR!!! Här är jag.. hallå!!!   





 

Bra!! Imexx och Gazton





 

Bernertjejerna  Tyra, Hulda och Dina  (tre generationer)






Hoppas jag får möjlighet att åka till Medevi snart igen   




 








Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards