Alla inlägg den 5 februari 2014

Av minabernergossar - 5 februari 2014 22:49

 Ja vad tror ni det var i paketet som låg i min postlåda igår??   


Paketet hade kommit från mycket snälla Kahty, ända från Amerika.. och var till... MEJ!!     


Det var så spännande att öppna det och jag blev otroligt glad över allt fint som fanns i paketet


Öppnade sakta och försiktigt!


Denna låg inuti..




 

 



Riktigt fin väska..

Men det var långt ifrån allt.

I väskan fanns mer   



 

 


 


Vilken tur jag har som fick så mycket fint. Jag som älskar berner-saker   



Denna snygga t-shirten gillar jag, och är perfekt till mej som ofta andvänder just röd/svarta kläder



   





Plus allt detta som också fanns i paketet


                     



Vet inte hur jag ska kunna tacka Kathy för allt detta.

Hon måste vara en bland dom snällaste, och jag är jätteglad att hon är "min" vän.   


Hoppas jag kan ge något tillbaks en dag



Tusen tack snälla Kathy för dina presenter!    






Ha det gott alla!    




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards