Alla inlägg den 4 februari 2014

Av minabernergossar - 4 februari 2014 22:38

Blev visst sent idag också, men skriva ska jag ändå.


Tänkte ju göra fler snöfigurer i söndags, men det gick inte.

Det regnade ju såklart och snöhunden smälte mer och mer.. tills huvudet ramlade av den   


Men det gick ju ha den till att träna hoppet på! Fast det behövs ju visserligen inte på Mr G   

 





Sen blev det sådana här till grabbarna...

 


Men dom fick dom inte hur lätt som helst, utan fick jobba lite för dom.


Jag satte vovvarna och dom skulle sen sitta kvar medan jag gick och gömde hundgodiset lite överallt.


Blev visst protester på pälsbollarna för att jag inte skyndade mej tillräckligt


 

Men det hjälpte inte, för dom fick ändå sitta kvar tills jag sa att dom fick börja leta efter godiset.



Varsågod grabbar!!  


                                                     

Dom tycker det är jätteskoj att få söka godis!





Idag låg det ett stort paket i postlådan igen! Det var från en mycket snäll vän långt härifrån.


 

Jag blev jätteglad när jag såg vad som låg där i..     

I nästa inlägg får ni också veta vad som fanns i paketet







Ha det gott!   







Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards