Alla inlägg den 1 februari 2014

Av minabernergossar - 1 februari 2014 21:14

Blev mest aktivering i trädgården idag för hundarna, och dom kan nästan bli mer nöjda och trötta   av det än en lång promenad. 




 



Blev bland annat godissök. Jag brukar försöka att mest använda torrisar i kattmat. Dom är ofta små och då får hundarna jobba mer för att hitta dom.

Blir såklart en och annan lite större hundgodiskula ibland också.



     



Inkallningar gör jag ofta på hundarna också.   Mycket viktigt att det funkar bra. Farliga saker kan ju hända om inte hundarna kommer när man ropar på dom.



   



Märkte när jag efter middagen var ute och skottade vid bilarna att det var kramsnö, så jag och Emma bestämde oss för att göra en snögubbe.. bara för skoj skull..  


 



Lite trist att bara göra "vanliga" snögubbar.. eller hur??


Så jag provade att göra en lite annorlunda sort. Var ju inte lika lätt och det började mörkna ute, så lite stressigt blev det för att få den klar...


Jobba, jobba jobba...!!


Tadaa! Så blev det en ny hund.. !   


Inget snyggt men iallafall en hund.. hihi!


<

<

<

<

<

<

<

<

<



   




Hoppas snön är lika kramvänlig imorgon för då ska jag göra en figur till.  



Imexx såg ut som han inte kunna hålla sig för skratt, och jag förstår honom faktiskt   


 




Ha det gott!   






  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards