Alla inlägg den 14 januari 2014

Av minabernergossar - 14 januari 2014 22:39

Nu ska ni får veta vad som fanns i paketet som låg i postlådan igår.   


Paket hade kommit från mycket snälla Kathy från Amerika, och var till dom här grabbarna..


 

Men, så sura dom ser ut då    



Det var först och främst en födelsedagspresent   till Gazton på hans 10 årsdag som är nu på söndag, men Imexx fick också en fin present av Kathy

När dom sen fick se sina presenter som fanns i paketet så blev dom jätteglada...      


Dom här fina hundsakerna låg i hundarnas paket från Amerika..

           


Igelkotten och Grattiskortet var till Gazton och den gröna filuren till Imexx. Visst var det fina presenter dom fick??



Dom fick leka med dom redan idag fast födelsedagen inte är förren på söndag.

Mycket uppskattade saker var det, och Gazton han sprang och lekte med den länge. (Synd att jag inte filmade istället)



                                     


Han blev verkligen glad för igelkottet   



  

Min, bara min!    






Imexx gillade också sin gröna leksak, men han är ju "lite" lugnare när han leker.


               







Jag ska försöka hinna bada och fixa    till Gazton till 10-årdagen så han är fin när kullsyster Mira (Gizza) kommer  




Inget Sennenblad hade jag fått idag heller   Hoppas det kommer imorgon!



Ha det gott alla!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards