Alla inlägg den 12 januari 2014

Av minabernergossar - 12 januari 2014 23:06

Idag hade vi aktivitetsdag med spår på Omberg. 10 var anmälda, men en var tyvärr sjuk och kunde inte komma.

Hundarna spårade på bra, och alla viltben blev hittade i spårsluten. Var lite orolig där ett tag att något skulle fattas, för straxt efter att jag lagt det sista spåret såg jag tassavtryck precis brevid spårstarten (nysnö) , och en av dom som skulle gå spåren såg en räv springa därifrån när hon kom.

Men som tur är hade inte räven tagit med något ben.


När sen alla hade gått sina spår och allt var klart gick jag och två till en promenad på Omerg med våra egna hundar (vi hade två var)





             





Efter en bit har en stor tall ramlat över vägen där vi ska gå..   

Det blir inte annat än ta sig rund tallen istället. 


     


Och det gick ju bra det med   


Man blir trött efter att ha gått på Omberg i flera timmar, så nu ska jag lägga mej, och hoppas, hoppas jag får Sennenbladet nr 4 i postlådan imorgon. Nu vill jag inte vänta på den längre..   



Ha det gott alla!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards