Alla inlägg den 7 januari 2014

Av minabernergossar - 7 januari 2014 22:54

Hittade några bilder från början av november. Det var från en promenad vi (hundarna och jag) gjorde ner vid sjökanten.


 


Tyckte när vi gick förbi på ett ställe att hundarna luktade mycket, men tänkte inte så mycket mer på det och gick vidare..


När vi var på väg hem igen såg jag något vid det stället hundarna nosade mycket innan.

Det såg först ut som en hartass/ben, men när jag kollade nogare var det bara en skinnbit med päls på och färsk blod   

gick vidare och fler päls/skinn hittade jag och mycket färsk blod..


Satte hundarna och da att dom skulle stanna kvar, så jag kunde kolla nogare, och jag ville inte heller att dom skulle äta upp pälsen/skinnet ifall dom fick för sig det.

Ser efter lite letande ett nyligen dödat rådjur ligga där i gräset (utan huvud). Det hade släpats dit av något/någon och det var en ganska lång sträcka det släpats..

Vem kan ha gjort det tro.. någon som vet eller har en aning om vem som orkat släpa det så långt ???


Sätter bilderna sist ifall någon inte vill se.


När jag sen gick där några dagar senare, fanns inte en benknota kvar ens.


VARNING NU FÖR LITE OTÄCKA BILDER!!



<

<

<

<

<

<

<

<

<

<


         


Nu bilder på hur långt och vart rådjuret var släpat.




  


Man ser inte hela sträckan det har släpats på bilden, men ni ser säkert rådjuret på bilden (den vita rumpan syns)



Undra vem/vad som gjort detta ???





Ha det gott!    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards