Direktlänk till inlägg 2 januari 2014

Bara mina

Av minabernergossar - 2 januari 2014 21:13

Har ju i flera år skickat in en och annan av mina bilder till tävlingar, och aldrig någonsin vunnit..    

Har också gjort försök att få med någon bild i sennenhundsalmanackan..

Vet ju att det inte är lätt att få med någon bild där, för det är ju bara några få med berner som ska vara med.. alla fyra sennenraser ska ju få plats.

Men man måste ju göra ett försök för att ens ha en chans att bli med..

Är nog väldigt många bilder som skickas in så jag förstår att det inte är något lätt val att välja ut vilka av alla bilder som ska vara med.


Jag har ju såklart sennenalmackan varje år även om jag inte är med i den.. och jag hade tur för jag fick årets almanacka i present av bästaste Susanne!   


Tog dom bilderna jag hade skickat in till sennenalmanackan och beställde en "egen" almanacka av.. så nu har jag en med bara mina bilder i också.




 

 


                       





Så varje månad detta året kommer jag se dom finaste vovvarna i almanackan (också     ) 




Ha det gott!   

 
 
Ingen bild

Titti

2 januari 2014 23:08

Smart drag Lotta, det skulle jag också ha gjort med sådana vackra gossar....varför "krusa" sennenbladet när det inte behövs !! ;-);-)

 
Ingen bild

Titti

2 januari 2014 23:09

Glömde ju....snygga bilder var det i den också !

 
Ingen bild

Joy

5 januari 2014 23:14

:-) Du är en så "härlig" människa. Jättefin almanacka :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minabernergossar - 7 januari 2022 21:19

      I början av oktober började Bonus nysa ivrigt en dag.        Han nös sen ibland, och efter någon vecka kunde jag se lite, lite blod i högra näsborren i samband med att han nös.        Ja ni vet ju att man tänker det värsta om ...

Av minabernergossar - 10 maj 2019 22:01


Min härliga , roliga    Bonus   . Så många skratt man fått av den hunden     .   Har aldrig ångrat att jag valde att ta den lille hanen som föddes för 2 år sedan i Dunders första kull, som han har ihop med "Rutan" .   Eftersom han ju kom so...

Av minabernergossar - 24 mars 2018 09:33

  Åter igen har jag varit dålig på att uppdatera bloggen (Blir nog inte bättre heller  )   Men nu måste jag berätta en sak.     Jag har ju sedan jag var barn gillat att fota. Kommer ihåg första kameran som hade en rulle som skulle skickas i...

Av minabernergossar - 7 februari 2018 14:26

    Äntligen har vi fått en hel del snö här, och hundarna gillar det. Man ser verkligen deras glädje över snön.             Det har nu gått över 3 år sedan min lille farbror Imexx fick opereras akut för brusten blödande mjälte (...

Av minabernergossar - 28 januari 2018 19:07

  Förra fredagen den 19:e var det min otroligt saknade   Gaztons   födelsedag. Gazton dog 4 december 2014.    (min son fyller år den dagen) Han hann inte fylla riktigt 11 år. Fattades några veckor. Gazton var en frisk hund nästan hela sitt ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards