Alla inlägg den 10 december 2013

Av minabernergossar - 10 december 2013 21:26

Ni ser.. jag är redan tillbaka   


Mycket har hänt här senaste tiden men allt det "vill/och orkar" ni nog INTE läsa om heller.. så vi struntar i det.


I fredags kom stormen "Sven" hit med buller och bong + att det snöade. Så det var vitt, vitt..


         



Snön hade t.o.m yrat sig in på vår inglasade altan, och det höll på att bli en vurpa där när jag kliver ut dit i foppisar..   


    



MEN, hundarna gillade att det äntligen kommit SNÖ!  


       



På lördagen hade "Sven" lugnat ner sig lite, och även snön..


Men på söndagen var det dax igen! Snöade massor under dagen.

Tog en prommis med hundarna nere vid sjökanten. Försökte få till något skapligt kort på dom, men det gick bara inte..   



   

Dessa dåliga kort var det enda jag lyckades få till.. suck!   


När jag kom hem från prommisen och hundarna låg på tork så gjorde jag en sak jag tänkt göra länge.. DUMLE-kakorna!!   


Dom var både lätta att göra, och sååå goda!!   


               

 Noblessen hann visst inte hamna på alla kakorna innan jag tog kort, men det kom på alla kakor sen.


Tack snälla Susanne för receptet    




I veckan kommer det bli något kul här., och vem vet, kanske skriver jag om det här sedan.



Ha det gott!   








Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards