Alla inlägg den 12 april 2013

Av minabernergossar - 12 april 2013 21:05

En karamellpåse med chokladdragerade jordnötter har legat några veckor här i skafferiet, och idag tog jag några stycken av dom..

AJ!! Kände direkt när jag bet ihop att det var något hårt.. rättare sagt stenhårt, för det var en stor sten.

Istället för en jordnöt fanns det en sten under skalet.   


Vilken tur att jag bara fick lite ont och tänderna höll. Hade varit trist annars nu när jag nyss varit hos tandis och lagat dom.



 

Den bruna längst fram är stenen.. som skulle ha varit en jordnöt   



Jag kommer nog ringa företaget som gjort dom och säga till vad jag hittat även om mina tänder höll.





Igår morse när jag stjutsade dottern till skolan åkte vi bakom en riktigt häftig lastbil.

Lyckades med Emmas hjälp få upp kameran så några kort fick vi till på den.



     

  




Imorgon blir det träning på lydnaden inför tävlingen på söndag. Kanske blir det en sväng till Mjölby oxå imorgon och titta på hundutställningen där




     





Ha det gott!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards