Alla inlägg den 6 november 2012

Av minabernergossar - 6 november 2012 22:19

Nu blev det ju sådär som det inte fick bli.. att jag missar att skriva.
Nu är det sent så jag orkar inte nu ta allt, utan det får bli lite badbilder från förra söndagen bara nu så kommer mer i nästa inlägg, ja när det nu blir  


Tog en hund i taget och gick längs sjökanten. Gazton först för jag förstod att han inte skulle låta bli att plumsa i vattnet, och det kunde han inte heller..   



                                       



När vi sen gick hemåt  blev Gazton anfallen av ett otäckt gäng.


 



Med sådana här.. 


 


Dom var överallt och det blev mycket jobb för att få bort det värsta. Resten borstade jag bort sedan dagen efter när han torkat.


 




Sen blev det Imexx tur och han vill inte bada alls. Han är lite lugnare och bökar sig inte fram överallt, så han slapp därför kardborrar i pälsen



   



 




Ha det gott!   


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards