Alla inlägg den 4 maj 2012

Av minabernergossar - 4 maj 2012 22:40

Lika bra ni får veta nu..

Åkte ju i onsdags ihop med min kusin till Motala, för vi skulle göra varsin tatuering.

Jag har länge vetat vad jag skulle göra och såg fram mot att det skulle bli gjort nu.

 

Tog kort på min hand och Imexx tass ihop så man såg storleksskillnaden, och tog med bilden för att visa hur jag ville ha den

 

 

 

Satte ut denna bild på facebook innan jag åkte, och den blev riktigt poppis för när jag kom hem hade den 28 delningar, och var när jag kollade senast uppe i 68 delningar..

 

 

 

 

Min kusin ville börja, och hon skulle ha fjärilar på underarmen. Det blev riktigt snyggt.

 

   

 

 

Sen var det min tur att plågas   

Var inte alls nervös för att det skulle göra ont, och speciellt ont gjorde det inte heller... kändes mest som det brändes.

 

  

 

 

 

 

 

Problemet var att det var lite tid kvar tills det stängde och att bilderna (blev många) han ritade efter mitt foto/bild inte blev som jag hade tänkt. Han tyckte jag skulle komma tillbaks på måndag istället så han kunde rita upp en bättre bild, men jag ville helst inte vänta så jag valde en av bilderna ändå..

Ja, så därför är jag nu inte helt nöjd... attans oxå!

 

 

  

 

 

 

 

Ska fråga om det går att fixa till den lite nu i efterhand. Någon som vet om det går?? OM det blir någon mer tatuering så blir det ett tassavtryck någonstans... vet inte vart.

 

 

 

Ha det gott!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards