Alla inlägg den 26 april 2012

Av minabernergossar - 26 april 2012 22:10

I går morse kl.7 hoppade jag in i HEJ112-bilen och åkte mot bilprovningen i Tranås. 

Jag kom underligt nog i tid, och t.o.m med 10 min. för tidigt.  

Ja, man får vara glad för att det händer ibland..   


Gick in och tryckte in reg.nr och gick sen och satte mej i bilen igen och väntade.


Ganska snart får jag åka in, och killen som besiktade min bil sa..  bilen heter visst HEJ!  



Man bara väntar på vad dom ska hitta för fel, men på min bil hittade dom inte en endaste liten påpekning ens... Yihoo!  



 




Den slapp därför att hamna på skroten, iallafall denna gång


  




Kommer nu köra med HEJ-bilen i sommar för den har AC och alla rutor går att få ner... och det funkar inte på Passaten (har inte gjort på flera år). AC är ju bra för vovvarna, och att kunna få ner sidorutan är ju oxå bra, fast mest för mej... och bl.a på Mc driven då jag har fått öppna dörren istället när jag varit där sista åren.. (inte så ofta)


Har lite jag ska göra med chryslern oxå, så den blir riktigt udda, och bilder kommer så fort det är klart. Det blir nog riktigt bra tror jag.







Våra hundkurser har nu startat, och vi har riktig osis med vädret.

I måndags på valpkursen började det nästan direkt att hagla och dom var stora, nästan som ärtor, så vi fick gå in en stund och vänta tills det slutade.


       






Inte var det mycket bättre på vardagslydnadskursen igår, då det oxå var uselt väder...  men istället regn.





Börjar bli nervös för söndagen. Lite kul ska det såklart bli, men eftersom det var flera år sedan jag ställde ut Gazton så vet man ju inte hur han sköter sig, men antagligen bra... hoppas jag!!


Skulle ju vara himla kul om han kommer bra till i tävlingen oxå, min lille busgubbe





Ha det gott!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards