Alla inlägg den 18 april 2012

Av minabernergossar - 18 april 2012 17:39

Vet nu att Berner sennen är den ras med flest anmälningar till hundutställningen i Ödeshög. Ska bli kul... men ack så nervöst!

Hoppas nu bara min Gazton-plutt sköter sig. Lite pinsamt om dom unga sköter sig bättre än veteranen. Men jag får väl försöka trötta ut honom innan så han är skapligt lugn när det är hans tur..

Kommer nog ta tid igen innan jag anmäler till fler utställningar skulle jag tro, möjligtvis nästa år i Ödeshög


















I söndags hade vi aktivitetsdag på Omberg igen, då var det ämnet sök. Personsök, uppletande av föremål, och godissök + tipspromenad. Duktiga hundar även denna gång...


På personsöket var det ingen tvekan.. full fart ut, och alla hussar och mattar blev snart hittade ute i skogen.


I sökrutan hittade nog alla föremål, men komma och lämna ifrån sig det efteråt... nä,nä! Det ville inte alla göra    

 

Lite bilder blev det... såklart!!   

 

                      

 

 

Många fler bilder finns på Mycke tassar-gruppen på facebook.

 

 

 

Nu ska jag till jobbet. Ikväll börjar vardagslydnadskursen. 

 

 

Ha det gott!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards