Alla inlägg den 29 februari 2012

Av minabernergossar - 29 februari 2012 23:06

Nu har det gått 2 dygn sedan Gazton blev skadad när vovvarna blev sura på varandra för något.

Igår var det inte riktigt samma fartiga Gazton-plutten här, utan han var trött. Han har varit trött idag oxå, och tro det eller ej... inte hoppat över ett endaste staket   



Han har oxå druckit oftare än vanligt, men ändå inga mängder.

Har ringt vet. och var han inte piggare imorgon skulle jag ringa igen så får dom kolla upp honom.. men tycker han varit lite piggare nu ikväll, då han t.o.m sprang och busade med sin boll. Får hoppas han är mer som vanligt imorgon och att det inte blir infektion i såret. 



  



Har gjort några försök att ta kort på såret, men det var inte lätt eftersom det sitter på insidan av läppen, och han har ont. Jag lyfte så försiktigt jag kunde men han pep ändå, men fann sig i det iallafall så kort blev det.



  

På denna sida hade han fått en rispa...





  

och här ser ni det stora såret som blödde så mycket i flera timmar. Ni kan se hur stort det är i jämförelse med min tumme på bilden. 

 

 

 

 

Lille plutten.. hoppas han snart är som vanligt igen. 

 

 

 

 

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards