Alla inlägg den 15 januari 2012

Av minabernergossar - 15 januari 2012 20:25

Var ju i planerna att hundarna skulle hamnat i badet i veckan som varit, och att jag sedan skulle prova min nyköpta hundsax på dom.

MEN!.. hundarna har tyvärr (mest för mej) ännu inte badat. Gazton badade innan jul och Imexx var det ännu längre sedan på... ... usch!

Men idag kunde jag inte vänta längre   för jag var bara tvungen att få prova saxen nu, och den var såå bra..  

 

   

En trimmad och en otrimmad på varje bild

 

 

Kunde inte sluta klippa så det blev trimning av öronen oxå, och lite nerkortning av Gaztons fanor på frambenen, och putsning på bakbenen och...

 

Imorgon slipper dom inte undan mer för då hamnar båda i karet, så det så !

 

Nya bilder ska sedan tas när båda är torra igen, så Lisa, imorgon behöver jag fotohjälp!  

 

 

 

 

 

Tog lite kuliga nos- bilder på voffsarna oxå.

 

       

 

 

 

 

Ha det gott!   

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards