Alla inlägg den 12 november 2011

Av minabernergossar - 12 november 2011 22:45

Igår var det ju en lite speciell dag eftersom datumet innehöll så många 1:or... 11/11-11.   


Hörde att folk t.o.m gifte sig 11 minuter över 11, den 11/11-11. Ja, dom glömmer antagligen inte sin bröllopsdag sedan.

   .


 


 

Hade lite i planerna igår att bada mina voffsingar, men tiden rann iväg, och efter att andra ärende var gjorda så hann jag inte med hundbadning.   Men snart slipper pälsbollarna inte undan karet längre.

 

 

 

 

 

 

Har kollat gamla bilder på ex. hårddisken och hittat lite (ganska många  ) bilder på hundarna sedan flera år tillbaks.

Hittade ingen på Gazton som liten, men vet att det ska finnas det någonstans här.

Lånar en bild på Gaztonplutt från Joy (uppfödaren) och sätter in sålänge (hoppas det är ok)


  

Gazton som liten valp...

 


 

 

  ca 1 år..

 

 

 här 3 år gammal.... 

 


 

6 år på denna bild...

 


  

från i somras då han var 7, 5 år...

 



 

  

 


     

denna bild tog för några dagar sedan, och han blir 8 år om 2 månader.

 

 

 


När han blir veteran (i januari) ska jag ev. ställa ut honom på någon hundutställning bara för skojs skull. Han är ju inte flitigt utställd under sitt liv, endast 4 gånger off. och ett fåtal inoffar. 

 

 

 

 


På Imexx hittade jag några valpbilder, så här kommer en av dom.. + några andra.

 

  


 

     

  Bus-Imexx 

 

 

     

 

 


    

 

 

 

 


 

Imorgon åker jag till Mjölby ridhus, då det är valputställning där. Hörde att Berner sennen var den ras med flest anmälningar (tror det var 14 st.) 

 

Återkommer mer om det imorgon??!

 

 

Kramis, och god natt !

   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards